×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Tingimused

Aiaelu.ee tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt.

Aiaelu.ee esindaja SeenEst OÜ ja ostukliendi suhteid reguleerivad SeenEst OÜ poolt koostatud üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

SeenEst OÜ koostatud tingimused:

Tellimistingimused
1.Tellimus vormistatakse Aiaelu.ee internetipoest ostu sooritaja ( edaspidi Ostja) ja Aiaelu.ee esindaja SeenEst OÜ ( edaspidi Müüja ) vahel.
Tellimuse vormistamine on samaväärne Ostu-Müügilepingu sõlmimisega.

1.1 Tellimuse vormistamine

Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi.
Tellimus vormistatakse hetkest kui Ostja klikib lingile „Esita tellimus" ja nõustub käesolevate Tingimustega.
Müüja edastab Ostjale sooritatud tellimuse arve e-mailile. Arved ja tellimused on nähtavad kliendile ka Aiaelu.ee kliendikeskkonnas, kui klient on loginud sisse oma kasutajatunnuse ja parooliga.

Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuskirja õigsuse ees.

1.2 Tellimuse jõustumine

Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud SeenEst OÜ arvelduskontole.

2. Hind

SeenEst OÜ e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on Eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-ilist käibemaksu.

Tallinna piires kauba kohale toomine tasuta. Eesti piires lisandub hinnale transpordi tasu 5,94 eurot.

Erandjuhtudel (raskekaalulistel kaubal) võib tasu tõusta kuni 40 Euroni.

 

3. Toodete eest tasumine

Ostja tasub toodete eest vastavalt SeenEst OÜ poolt edastatud arvele kas pangalingi, ülekande või krediitkaardiga. Müüja jätab endale õiguse tellimus ja arve tühistada kui Ostja ei ole tasunud arvet hiljemalt 5 (viie) kalendripäeva jooksul.
Toodete eest tasub Ostja SeenEst OÜ arveldusarvele arvel märgitud panka.

 

4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

 

Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg laos olevatele kaupadele on maksimaalselt 2-7 tööpäeva (üldiselt läheb kaup teele 1-2 tööpäeva jooksul).
Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2.
Tellitud kauba saadame teele OSC Transport OÜ-ga.

Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja.
Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama.
Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, tuuakse see tagasi ja asendatakse uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata.

5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine


Ostjal on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastab Ostja, teavitades selles eelnevalt Müüjat.
Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingilgi määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada.
Teatesse tuleb märkida arve number, Ostja nimi, arvelduskonto number ja kauba tagasisaatmise põhjus.

Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud SeenEst OÜ-st ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on SeenEst OÜ-l õigus tasaarveldada kauba kahju.
Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemisele sõltumatu ekspert. Sõltumatu eksperdi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

Kui tooteid tagastatakse osaliselt ja eelnevalt ei tasutud transporditasu (tasuta kauba kohale toomine Tallinna piires ), peetakse tagastatud tootest kinni transporditasu vastavalt hinnakirjale.

6. Garantii ja Tellimuse tagastamine

Müüja vastutab tarbijalemüügi puhul müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

Lisaks tarbija seadusest tulenevatele õigustele kehtib toodetele ka tootjagarantii (maaletooja).
Garantii kasutamise tingimused on lisatud iga toote juurde, kui tootele on antud garantii.

Tootja ei vastuta :
a.) Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest.
b.) Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.
c.) Toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.
Toote nõuetele mitte vastavusest teatada e-mailile info@aiaelu.ee või telefonile 55 18 537.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud on Ostja kanda.
Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa ilma transpordimaksumuseta Ostja pangakontole 7 - 14 tööpäeva jooksul alates nõuetekohasest avaladuse esitamisest. Raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine.
Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

 

7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid.
Müüja ei avalda Ostja andmeid mitte ühelegi teisele isikule ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

8. Muud tingimused:


Lisaks SeenEst OÜ koostatud tingimustele kaitseb mõlemaid osapooli, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused.
Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet.
SeenEst OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.